Tenorissimo: Oi jouluyö -konsertti pe 18.12. klo 18
10,00 €
pe 18.12. klo 18–19.15
Vaajakosken kirkko, Kirkkotie 11
Tenorissimon Oi Jouluyö -konsertti johdattaa kuulijat takaisin lapsuuden tunnelmallisiin jouluihin. Konsertissa rauhoitutaan joulun tunnelmaan rakastettujen perinteisten sekä uudempien joululaulujen äärellä. Ohjelmistossa kuullaan kauniit tulkinnat muun muassa Varpunen jouluaamuna, Mökit nukkuu lumiset ja Adeste Fideles –kappaleista.
Kesto noin 1 tunti 15 min, ei väliaikaa.
Reijo Ikonen ja Lasse Riutamaa, tenorit
Eveliina Modinos, sopraano
Ulla-Stina Ikonen, harppu ja piano
Mika Seppänen, sello
Konsertin järjestävät yhteistyössä Jyväskylän seurakunta ja Jyväskylän kaupungin kulttuuripalvelut.
Lipputiedot:
Liput 10 € ennakkoon verkkokauppa.jyvaskyla.fi tai ovelta konserttipäivänä, mikäli lippuja on jäljellä.
Avustajaliput:
Avustajalle maksuton sisäänpääsy. Voit lisätä avustajalipun ostokselle verkkokaupassa siirryttyäsi ostoskori-näkymään.
Esteettömyys:
Vaajakosken kirkkoon on avustetusti esteetön kulku (esteetön ramppi ulko-oven läheisyydessä, mutta ei sähköovia), ja sieltä löytyy esteetön wc. Tapahtuman henkilökunta avustaa yleisöä ovilla ja ohjaa esteettömille paikoille.
Tiedustelut:
satu.waren(at)jyvaskyla.fi p. 050 599 6017
150 varastossa





